Aktuality
Odběr aktualitDomácí pokusy s kvasnicemi
I v domácích podmínkách je možné zažít dobrodružství zkoumání přírody. V 6.C jsme při přírodopisu mluvili o jednobuněčných houbách - kvasinkách. Při kvašení cukrů uvolňují do svého okolí oxid uhličitý. Schválně, dokáže uvolněný plyn nafouknout balónek? A kolik cukru k tomu potřebuje? A jak se budou chovat kvasinky v lednici? A jak dlouho to bude trvat? Podívjete se do galerie, co 6.C vyzkoumala.
Karnevalové řádění prvňáčků nejen ve škole
Poslední den před jarními prázdninami jsme si chtěli užít trochu jinak. Masopustní týden jsme zakončili karnevalem nejen ve třídě, ale i dováděním na bobech a jiných sněhových dopravních prostředcích.
Jak jsme se učili psát uvozovky a zájmeno mě x mně
Proč se nepobavit u tak nezáživné látky jako je skloňování osobních zájmen, přímé řeči a psaní uvozovek. Více slov není třeba, koukněte na fotky z akcí naší třídy.
Velká radost z prvního vysvědčení
Na čtvrtek 28.ledna se prvňáčci těšili už od pondělí. S napětím očekávali, čím se bude hemžit jejich úplně 1.vysvědčení ve škole. Čísla znají už do desítky, ale doufali pouze v samé jedničky.
Slovní hodnocení nebo známky?
V médiích se v souvislosti s ukončením prvního pololetí rozpoutala diskuse, jak by školy měly hodnotit žáky. V naší škole jsme zůstali u klasifikace známkou, doplněnou ústním nebo písemným slovním hodnocením přístupu žáků k distanční výuce s doporučeními, jak do dalšího pololetí svůj přístup zlepšit nebo s pochvalou, že tak jak to je, je ideální. Pouze v případě, že žáci neprospěli, byla nedostatečná na vysvědčení vždy okomentována na zadní straně vysvědčení.
Často kladené otázky k elektronické klasifikaci
Co nejčastěji řešíme s dětmi a rodiči ohledně elektronické ŽK?
Top six holiday destinations
Travel inspiration for English speakers :)
Robinsoni z 5.A
Život je plný nečekaných událostí a zdaleka ne všechny jsou příjemné. V zátěžové situaci musí člověk nějakým způsobem reagovat. Toho, že jsme se ocitli během nedobrovolné distanční výuky na „ostrově" jako Robinson, jsme využili, abychom si dokázali, že vše zlé je zároveň pro něco dobré. Potvrdili jsme si, že člověk je schopen zvládnout vše rozumem a vůlí.